Vanilla Twillight: Tarbiyyah kan jiwa Mu!!

Cute & Top Bloggers

Thursday, January 27, 2011

Tarbiyyah kan jiwa Mu!!

Assalamualaikum !
Bwu balik dari usrah ....
Usrah Baru!!!
Geheee *sengeih sat*



Kak Jue & Kak Erma
tapi kak Jue nak conduct usrah lain sooo..
This is the first and the last time i knew here..
sooo sad..

tapi takpe la..ada hikmah..
For the first tyme being enter this usrah..
I like the Biah..(suasana)
So nice n sweet...11 owg anak buah..
semua owg ade pendapat n ulasan tersendiri 
dari tafsir Surah Al Mudassir (Orang yang Berselimut/ kemul)


Dalam 30 mins, Kak Jue & Kak Erma spend for Quran session..Huhu..
Saya pown tak terkecuali la kena baca 5 ayat dalam tue.
Ingatkan bdak baru terkecuali rupa2nya kena jugak huhu..
Iqra' la saya..

Then, solat isyak berjemaah.. ohh bestnye..
Jarang sangat dapat berjemaah nie...huhu
Yela .. dah duk Unibersitih dah.. bukan asrama sekolah lagi dah bukan?
Ermm begitulah jadinya kan, apabila dah makin besar semua kena depend on yourself 
kan kan kan?



Thanks for reading ! Do drop some comments!

0 luahan perasan mereka:

Post a Comment

http://www.picgifs.com/avatars/animals/ladybug/avatars-ladybug-802520.gif
Komen-komen lah.. Jangan segan ok.. :)
komen baik saya puji..komen kritik saya terima..
komen kejam saya rejam kamu... wakakaka...