Vanilla Twillight: Mas Ahmad Safwan Ajak Masuk Bloglist

Cute & Top Bloggers

Saturday, June 18, 2011

Mas Ahmad Safwan Ajak Masuk Bloglist

Assalamualaikum !!!

Weyy Weyy Mas Buat Bloglist Baru lah!

Tak caye?? Korang boleh refer sini...
Banner Bloglist Baru Mas Ahmad Safwan
I bet korang pun mestilah kenal Mas kan?
Bukan budak noob baru lah..
Dia dah lama dah..
Bab-bab tutorial banyak dia bagi tips taw... Dan easy to follow..

Suka sangat dengan blog dia...Kreatif cantik menarik...
Maklumlah budak terror computering nie..
Semua leh buat kan...
Tu lah Shiety pown nak ajak korang join sekali nieyh..
Jangan malu-malu .. jangan segan segan..
Mas nie baik orang nye... selalu membantu...
Saya tag semua follower saya ...
Jom terjah masuk kita masuk bloglist dia ! :)

Nama blog : NiteDreamingOfLife
Url blog : http://st0ryofmine.blogspot.com/




Thanks for reading ! Do drop some comments!

0 luahan perasan mereka:

Post a Comment

http://www.picgifs.com/avatars/animals/ladybug/avatars-ladybug-802520.gif
Komen-komen lah.. Jangan segan ok.. :)
komen baik saya puji..komen kritik saya terima..
komen kejam saya rejam kamu... wakakaka...