Vanilla Twillight: Saya Blogger Malaysia Yang Berinformasi

Cute & Top Bloggers

Wednesday, May 25, 2011

Saya Blogger Malaysia Yang Berinformasi

Salam 1 Malaysia!

Korang buat ape tue?Tengah memasak untuk tengah ari ker??
Hehe..
Sambil2 memasak tue... mai la baca entri shiety nie..

Ari nie shiety masih lagi agak sebuk dan fening2 lalat..
Shiety xrasa nak buat entri yang panjang meleret-leret macam sebelum nie..



Ok.. disini syarat nya suruh shiety menyatakan tujuan shiety berblogging..
Salah satu nya ialah...



Mencari maklumat


Yeah! Mencari maklumat dan ilmu pengetahuan...

Bukan untuk berkongsi ke??
Yeea.. memang untuk berkongsi.. tetapi sebelum berkongsi shiety kenalah cari maklumat dlu kan?
Bila dah sahkan maklumat tu, barulah shiety publish kat korang... 
Elleh , shiety nie berlagak mcam pengarah lak dia huhu...

Jenis Shiety kalau ada masa lapang shiety akan berblogwalking..
Shiety akan lawat balik kengkawan yang pernah lawat shiety..
sambil membaca entri .. komen2 dwg..
shiety pun suka ada jugak join segmen2 yang dianjurkan..

Sebab itu lah shiety suka berblogging ini...
Amacam korang pulak??

Shiety pun nak promote page SBM nie..
Harap korang masuk lah..
Rasanya ..page nie baru buad jer..
So korang boleh lah masuk penyertaan nie..
Ramai2 kan besh dan meriah..
Jom semua! 
Hehe..
Masuk SBM..





Thanks for reading ! Do drop some comments!

0 luahan perasan mereka:

Post a Comment

http://www.picgifs.com/avatars/animals/ladybug/avatars-ladybug-802520.gif
Komen-komen lah.. Jangan segan ok.. :)
komen baik saya puji..komen kritik saya terima..
komen kejam saya rejam kamu... wakakaka...