Vanilla Twillight: JoM Layan LAgu JiwAang!!

Cute & Top Bloggers

Tuesday, February 1, 2011

JoM Layan LAgu JiwAang!!

Eh... Menape plak dah si Shie nie??
 Tetiba nak jiwang?? Huhu.



Shie tak gila  meroyan or putus cinta or what-so-ever lagi eh..
(Bila pulak yang aku gila bercinta nieh )
cuma ari nie nak balik KedaH 
(Cuti Raya Cina ooii hehe..)

Kuikuikui... Melayanzz..
Tengah syiok  habis habisan nieh ~
Itulah.. yang nak melayan lagu jiwang..
Tambah-tambahan pulak parent shiety nak pergi bercuti dekat Pantai Merdeka ,.
Berrrrrtambah jiwang lah Shie sebab dapat spend time sana~

Yieppieyy~
PapOwn Jom layan lagu nie....


Cinta Pantai Merdeka....Nyanyian Pak Long
Femous lagu nie suatu ketika dahulu..
Khas tuk semua~ lalala~

Nyanyian : PakLong
Lirik : PakLong

Telah bertahun lama
Tenggelam arus masa
Didalam ingatanku
Masih segar terasa

Terkadang aku sama
Mengancur bunga cinta
Keadaan aku memaksa
Kita terpisah jua

Andainya aku berdaya
Kan kucoretkan untukmu
Sebagai kenangan kita
Kan ku buktikan untukmu
Akan aku buktikan

( korus )
Kuukir namamu
Di awang Gunung Jerai
Disaksikan laut daun nyiur melambai
Jauh pandangan permai
Disitu tanjung dawai terkenang peristiwa
Cinta kita terurai

Oh! indahnya... peristiwa...
Cinta kita di Pantai Merdeka...
Oh... oh...


Masih ingatkah oh kekasih
Biarpun kini kau di mana
Namun dengarlah lagu ini
Cinta kita di Pantai Merdeka



Aalamak....
Silap tempat la pulak hahaha
Shie ingat sesat tadi..
Rupa-rupanya bukan dekat Pantai merdeka
but area dekat situ situ jugak lah..

Ermmm kalau nak tahu...
Jom kta follow entri free vacation okeyh!! :)



Thanks for reading ! Do drop some comments!

0 luahan perasan mereka:

Post a Comment

http://www.picgifs.com/avatars/animals/ladybug/avatars-ladybug-802520.gif
Komen-komen lah.. Jangan segan ok.. :)
komen baik saya puji..komen kritik saya terima..
komen kejam saya rejam kamu... wakakaka...